Hva er synlighet på nett?

Synlighet handler ikke alltid om å være den som skriker høyest.

Synlighet

Det er utallige måter å være synlige på, mange tenker for eksempel at man «må være synlig i Google» for å lykkes. Det er forsåvidt riktig, men svaret er så mye større enn det – vi har mange eksempler på folk som lykkes på nett som nærmest ikke er tilstede i organiske søk i Google.

Derfor er det så utrolig viktig å samarbeide godt med deg og ditt konsept, for å forstå hvor man bør være mest synlig – og hvor man skal legge inn arbeidet og ressursene.

Synlighet er ikke èn ting, det er en miks!

Vi mener bestemt at det er mixen av synlighet som er viktig – at man finner den korrekte blandingen for deg og ditt konsept. Å pøse uante mengder med penger inn i AdWords er lite hensiktsmessig hvis det ikke er der dine kunder er. Eller blåse hele budsjettet på Facebook, dersom kundene dine egentlig leter etter deg på Google eller Bing.

I de aller fleste tilfellene sprer man eggene litt, og erfaringen og målingene vi gjør, blir enige om den aller beste måten for deg å være synlig. Som oftest havner man med å øke søkemotorvennligheten, bruker AdWords aktivt, og sper på med andre ting – men det viktigste er hvordan vi kommer der, og at vi ikke låser oss til en bestemt retning på forhånd – det kan koste mye penger og koste deg mange kunder.

Og det vil du ikke. Og det vil ikke vi. Vi er avhengige av at du tjener penger, for at vi skal tjene penger. Og derfor er vi helt unike – vi har verken oppsigelstid eller bindingstid på produktene og tjenestene våre. Fordi vi vet at vi leverer. Hver eneste gang.

Les videre om forskjellige måter å være synlige på, og kontakt oss når du har forstått at vi er den leverandøren du egentlig har lett etter hele tiden: