sosiale medier
Sosiale medier var et av «poppis»-ordene for en stund tilbake, og gjerne forkortet «SoMe». Mange engasjerte «SoMe-eksperter» og like mange av disse ekspertene forsvant like fort. Noen bestod, og vi har fremdeles til gode å miste en eneste kunde vi har hatt ansvaret for å lage strategi for sosiale medier.

Som en liten fiffig motvekt, fikk vi lagd denne t-skjorten som du ser på bildet. Fordi vi mener vi må slutte å tenke navn som «Facebook», «Twitter» osv – og se på helheten, selv om de alle er forskjellige kanaler og må behandles som det. Men det viktigste er å tenke helhetlig med hele denne plattformen. Fellesnevneren er at det er det vi kaller brukerstyrt innhold, og det er det viktigste her og i våre strategier. Du kan med andre ord ikke starte en ovenfra-og-ned-holdning når du entrer sosiale medier. Du må være på lag med brukerne.

Og dét er det fryktelig mange som glemmer.

Elefanter glemmer aldri, sies det – og det gjør ikke vi heller. Kontakt oss for å diskutere hva vi kan hjelpe dere med.